دستور داعش مبنی بر استفاده از واحد پولی مخصوص +تصاویر

گروهک تروریستی داعش دستور داد تا در مناطق تحت کنترلشان در سوریه و عراق از واحد پولی مخصوص آنها استفاده شود.

دستور داعش مبنی بر استفاده از واحد پولی مخصوصبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قوانین مضحک و بی اساس داعش بدون اینکه هیچ هدف منطقی را دنبال کنند روز به روز مانند علف های هرز در حال رشد بوده و آنها بی توجه بی اینکه چگونه خود را اسباب خنده کشورهای جهان قرار داده اند با اعتماد به نفسی کاذب در تدارک و تولید طرح هایی تازه و خنده دار تر از قبل هستند.

اجبار برای استفاده از سکه های مخصوص داعش

اگر از گذرنامه های ورود به بهشت که توسط این گروهک صادر شده بود هم بگذریم این بار نوبت به ضرب سکه های مخصوص داعش و اجبار مبنی بر استفاده مردم از واحد پولی اختصاصی آنها می رسد.


داعش در سال ۲۰۱۵ از واحد پولی خود رونمایی کرد و با ضرب سکه‌های دینار و درهم با وزن و عیاری مشخص از جنس طلا، نقره و مس آنها را روانه بازار کرد و حالا فشارهای جدید برای اجبار در استفاده کسبه در داد و ستدهایشان از این سکه ها را تشدید کرده است.


به نظر می رسد داعشی ها تصمیم دارند با این کار میخ حکومت خود خوانده شان را محکم کنند اما تقریبا همه می دانند که طی ماه‌های اخیر آنها بخش‌های زیادی از سرزمین‌های تحت کنترل خود را در سوریه و عراق از دست داده اند و هر روز بر تعداد شکست هایشان افزوده می شود.


نکته ای که از هیچکس پنهان نیست این است که دیگر چیزی به پر شدن چوب خط شکستهای داعش نمانده و حتی صدور سکه های مخصوص هم کمکی به ثبات حکومت پوشالی آنها نخواهد کرد.

گفتنی است؛ در پیام صوتی داعش آمده است که از ۲۵ ژوئیه هرگونه معامله با ۱۰۰۰ لیر و ۵۰ لیر سوری در مناطق تحت سیطره این گروه ممنوع می‌شود. داعش همچنین ارزش ارز خود را ۱۰۰۰ لیر سوریه (۱.۸۰ دلار) به رغم کاهش نفوذش در این کشور اعلام کرده است.

 دستور داعش مبنی بر استفاده از واحد پولی مخصوص+عکس

دستور داعش مبنی بر استفاده از واحد پولی مخصوص

دستور داعش مبنی بر استفاده از واحد پولی مخصوص

دستور داعش مبنی بر استفاده از واحد پولی مخصوص+عکس

عکس سکه های داعش

عکس پول داعش

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.