کرمانشاه؛

پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به مناسبت فاجعه هفتم تیر

ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت فاجعه خونین هقتم تیر پیام تسلیتی صادر کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به مناسبت فاجعه خونین هقتم تیر و سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو یار باوفایش پیام تسلیتی صادر نمود.

هفتم تیرماه هر سال یادآور شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش است که به حق نمادی از توجه به اصول قضاوت خدا مدارانه و اسلامی برای گستراندن امر عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.

شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی(ره)، یکی از علما و اساتید برجسته حوزه علمیه و صاحب اندیشه و تفکر در حوزه اخلاق و فقه بود که در عرصه مبارک اقتدار و عزت این ملت غیور، نقشی بی بدیل داشت و حضور او در صحنه های مختلف این انقلاب سترگ، پررنگ و برجسته بود.

اینجانب از طرف خانواده ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی(ره) و هفتاد و دوتن از یاران باوفای انقلاب سالگرد این حادثه غم انگیز را تسلیت عرض می نمایم.

حادثه هفتم تیر، نشان داد که ضربه های سهمگینی از این قبیل هم حتّی نمی تواند به استحکام بنای جمهوری اسلامی که به ایمان و حضور مردم تکیه کرده است، خللی وارد کند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.