معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان:

ساماندهی ۲۹ رقبه تجاری آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع)

رضایی پور، از فعالیت‌های عمرانی آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان دلفان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رضایی پور، معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان، گفت:: عملیات احداث و تکمیل زائر سرای طبقه همکف این امامزاده واجب التعظیم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال به طور کامل انجام شده و ضمن واگذای به بخش خصوصی و تا قبل از افتتاح رسمی، به منظور رفاه حال زائران این آستان مقدس در ایام عید سعید فطر، مورد بهره برداری موقت قرار گرفته است.

رضایی پور، ساماندهی ۲۹ رقبه تجاری آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) را از دیگر برنامه‌های این معاونت برشمرد و از افتتاح حسینیه امامزاده ابراهیم (ع) در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: در راستای بهسازی و مناسب سازی زائرسرا‌های قدیمی امامزاده ابراهیم (ع) در طبقه زیرین، عملیات رنگ آمیزی نمای دیوار‌های بیرونی و سفیدکاری نمای دیوار‌های داخلی و سقف در مدت کوتاهی انجام گرفته و تا چند روز آتی به اتمام خواهد رسید.

تکمیل محوطه سازی به ویژه سنگ فرش کف محوطه و بهسازی و مرمت سرویس بهداشتی این بقعه متبرکه و احداث سپتیک تانک از دیگر برنامه‌های در دستور کار گرفته اداره کل اوقاف در سال جاری عنوان شد.

انتهای پیام /د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار