لرستان؛

راهیابی ۲۸ الیگودرزی به مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: ۲۸ الیگودرزی به مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه لرستان راه یافتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه الیگودرز که اوایل خردادماه جاری در رشته‌های قرائت ترتیل و قرائت تحقیق، دعا خوانی و اذان با حضور علاقمندان و اصحاب قرآنی در حسینیه محمد رسول الله (ص) این شهرستان برگزار شد با معرفی منتخبان به کار خود پایان داد.

در رشته قرائت تحقیق بخش آقایان سعید ناصری‌نصب، ابراهیم باقری‌منش و احمدرضا نوروزی اول تا سوم شدند و در رشته قرائت ترتیل بخش آقایان محمد باقری، علی اصغر احمدی و فرشاد رضائی اول تا سوم شدند.

در رشته اذان بخش آقایان علی باقری، محمد امانی‌نژاد و مهدی شیخی اول تا سوم شدند و در رشته دعاخوانی مهدی شیخ‌انصاری و فرهاد حاج‌حسینی اول و دوم شدند.

همچنین در رشته قرائت تحقیق بخش بانوان شادی پارسافر به مقام اول دست یافت و در رشته قرائت ترتیل ریحانه خسروی، زهراحاتمی و سمیه احمدیان اول تا سوم شدند و در رشته دعاخوانی نیز صغری عظیمی، فاطمه شمس و پروین محمود صالحی اول و دوم شدند.

در رشته حفظ کل بخش بانوان زهرا سادات حسینی، ملیحه عبدالهی و زهرا ملکی اول و دوم شدند و در رشته حفظ ۲۰ جزء اکرم بهلولی، سهیلا حسینی‌فر و نسترن سرلک اول و دوم شدند.
در رشته حفظ ۱۰ جزء بخش بانوان سارا هاشمی، لیلا جمشیدوند و مرضیه جمشیدی اول و دوم شدند و در رشته حفظ ۵ جزء فاطمه سرلک به مقام اول دست یافت.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.