ادعای عضو جدید هیئت مدیره استقلال

عضو جدید هیئت مدیره استقلال مدعی شد به زود در آمد ثابتی را برای این باشگاه فراهم خواهیم کرد و تمام بدهی ها پرداخت می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عباسى ملكى بیان کرد: بيش از ٣٧ سال است در بخش پولى و بانكى كار كرده ام و تجربه مديريت و اداره فعاليت هاى كلان اقتصادى را داريم و در هر موقعيت مديريتى كه حضور داشتم تلاش كردم اثرگذارى كنيم.

عضو جديد هيات مديره استقلال معتقد است بخش مهمى از بدهى هاى انباشته استقلال در بخش ماليات هاست و بزودى تعيين و تكليف خواهد شد.

ملكى گفت : مشاور اقاي هاشمى طبا بوده ام و در سالهاى مسئوليتم در بانك كشاورزى بانى ايجاد كشتى و دو و ميدانى براى روستاييان هستم و برخي از قهرمانان ملى ايران مانند على رضا دبير در آن زمان از شهر رى از همين رقابتها به دنياى قهرمانى وارد شدند.

كميته ورزش بانك كشاورزى در سالهاى ٦٩ و ١٣٧٠ متشكل از پرويز سيروس پور ، محمدرضا طالقانى ، صدرالدين كاظمى و مرحوم حسين حصارى بود در دو وميدانى هم احد برنجى به مجموعه ما كمك مى كرد.

عباسى ملكى افزود : شصت و دو سال دارم و در سالهاى ورزشى خودم عمدتا دروازه بان و در رشته هاى بسكتبال و دو وميدانى هم فعاليت در اندازه ورزش دانشجويى و دانش آموزى داشتم.

وی گفت : وزير محترم و مجمع عمومى باشگاه ، تركيب بسيار كارآمد و با تجربه اى را براى هيات مديره استقلال انتخاب كرده اند و انشاالله با حمايت هواداران ، دوستداران و بزرگان اين تيم و همينطور وزارت ورزش و جوانان ، روزهاى موفق ترى پيش روى اين باشگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۶ تير ۱۳۹۶
همون بانك تجارتوساختي دمت گرم استقلالم اونجوري بسازخداعوضت بده
آخرین اخبار