وضعیت نامشخص امباپه برای فصل آینده

ستاره جوان تیم موناکو هنوز مشخص نیست که فصل آینده پیراهن کدام تیم را بر تن می کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،امباپه ستاره جوان تیم فوتبال موناکو که نقش زیادی در موفقیت این تیم در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشت مشخص نیست که فصل آینده برای کدام تیم در قاره سبز بازی می کند. 

تیم هایی مانند بارسلونا ، رئال مادرید ، پاری سن ژرمن و  منچستر یونایتد تیم هایی بودند که از ابتدای شروع زمان نقل و انتقالات خواهان این بازیکن جوان هستند .با این حال هنوز هیچ خبر قطعی درباره این بازیکن شنیده نمی شود. 

 احتمالا این ستاره در صورت ترک موناکو راهی رئال مادرید شود تا زیر نظر زیدان به فعالیت فوتبالی خود ادامه دهد. ظاهرا مورینیو در منچستر یونایتد دیگر خواهان جذب امباپه نیست و قصد دارد تا بازیکن دیگری را از تیم های آرسنال و یا چلسی جذب کند .احتمالا درخواست کاتالونیایی ها هم برای این بازیکن خیلی جدی نیست و تنها در حد یک پیشنهاد بوده است. پاریسی ها هم با وجود تلاشی که برای جذب این بازیکن جوان انجام می دهند نتوانسته اند شرایط این انتقال را فراهم کنند.

اما شنیده شده که پرز و دیگر مسئولان رئال حاضرند تا برای جذب این بازیکن یکی از سه بازیکن فعلی شان در بی بی سی را یعنی بیل ، بنزما و یا رونالدو را کنار بگذارند تا امباپه را جذب کنند. گفته شده حتی پرز با خانواده امباپه هم در این خصوص صحبت هایی داشته است.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار