ویدال علاقه مند به حضور سانچس در بایرن

الکسیس سانچز یکی از گزینه های مد نظر بایرن مونیخ برای این فصل از رقابت ها است که این روز ها اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است.

ویدال علاقه مند به حضور سانچس در بایرنبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،الکسیس سانچز مهاجم سابق تیم فوتبال بارسلونا و مهاجم فعلی تیم آرسنال و تیم ملی شیلی یکی از بازیکنانی است که توانسته در سال های گذشته عملکرد خوبی از خود در لیگ جزیره را به نمایش بگذارد و همچنان مورد توجه باشگاه های بزرگ باشد. 

سانچز 29 ساله توانسته در 103 بازی که برای توپچی ها به میدان رفته است 53 گل بزند تا آمار فوق العاده ای را از خود به ثبت برساند. این بازیکن شیلیایی حالا مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و از ابتدای زمان نقل و انتقالات اروپا هر روز شایعاتی درباره این بازیکن شنیده می شود.اما هنوز هیچ اتفاق قطعی رخ نداده است. با این حال این روز ها خبر های دیگری به گوش می رسد. 

آرتورو ویدال شیلیایی که خود این روز ها یکی از بازیکنان خوب بایرن مونیخ به شمار می رود هم علاقه داد تا هم وطنش راهی لیگ آلمان شود. البته این انتقال موانعی دارد که کار را کمی برای مسئولان بایرن سخت کرده است. 

از جمله این سختی ها می توان به این مسئله اشاره کرد که آرسنالی ها حاضرند برای این که این بازیکن و اوزیل را حفظ کنند 9 بازیکن دیگر خود را به فروش برسانند. با این حال ویدال در یکی از مصاحبه های خودش عنوان کرده که تلاش می کند هم وطنش را به بایرن بیاورد.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار