فرماندار پلدختر:

سرمایه‌گذاری بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان برای اشتغال ۱۴۸۹ نفر در پلدختر

دستیاری گفت: امسال بر اساس سند اشتغال برنامه‌ریزی‌ هایی انجام شده تا زمینه اشتغال هزار و ۴۸۹ نفر در شهرستان پلدختر فراهم شود.

دستیاری، فرماندار پلدختر،گفت: مجموع سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال هزار و ۴۸۹ نفر۴۲۰ میلیارد و ۸۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پیش بینی شده تا از منابع مختلف تأمین شود.

فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه در بخش صنعت زمینه اشتغال ۵۴۹ نفر فراهم می‌شود گفت: در این بخش ۱۳۳ میلیارد و ۴۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.


وی افزود: در حوزه کشاورزی امسال با سرمایه‌گذاری ۲۲۸ میلیارد و ۷۹۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان زمینه اشتغال ۲۷۶ نفر فراهم می‌شود.
دستیاری گفت: در حوزه خدمات نیز با سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد و ۶۰۰ مییلون و ۳۰۰ هزار تومان زمینه اشتغال ۸۶۴ نفر مهیا می‌شود.


وی به وجود ۴۵ طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال سال تولید و اشتغال است بیشتر رویکرد اشتغال بیشتر در طرح های اقتصاد مقاومتی است.


فرماندار پلدختر با بیان اینکه اکثر طرح ‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان در حوزه کشاورزی و عمرانی است افزود: ایستگاه‌های پمپاژ شهرستان پلدختر عمدتاً در سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسند.


وی عنوان کرد: چهار ایستگاه پمپاژ پلدختر در حوزه اقتصاد مقاومتی است و اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.


انتهای پیام / د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.