مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:

باید فرش بافان واقعی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند

حمزه لویی گفت: ۶۰ درصد از بیمه شدگان تامین اجتماعی لرستان مشمول کمک دولت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمزه لویی، مدیر کل تامین اجتماعی لرستان، در کارگروه اقتصادی و تولیدی لرستان در سخنانی با بیان اینکه ۶۰ درصد از بیمه شدگان تامین اجتماعی لرستان مشمول کمک دولت هستند، گفت: این امر موجب هزینه های فراوان دولت می شود.


وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ هزار مجوز فرش بافی در اختیار مردم لرستان است ادامه داد: همچنین ۵۰ هزار مجوز فعالیت در اختیار کارگران ساختمانی در استان است و این در حالیست که بسیاری از آنها اشتغال به این کار ندارند.


مدیر کل تامین اجتماعی لرستان به موضوع مشکل پوشش بیمه ای فرش بافان لرستان اشاره کرد و گفت: قطع شدن بیمه برخی از بافندگان فرش در استان و همچنین کشور به دلیل سیاست های در دستور کار تامین اجتماعی است و این امر برای راستی آزمایی و همچنین شناسایی بافندگان واقعی فرش صورت گرفته است.


حمزه لویی با تاکید بر اینکه باید زمینه به گونه ای فراهم شود تا فرش بافان واقعی تحت پوشش بیمه ای قرار گیرند گفت: هم اکنون بر اساس گزارش هایی که به دست ما رسیده برخی از این افراد فرش باف واقعی نبوده و درخواست دارند که تحت پوشش بیمه ای قرار بگیرند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.