فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتمال کودتا و انقلاب در عربستان جدی است

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت:آوردن این ولیعهد جدید تبعات زیادی در عربستان و منطقه دارد و احتمال کودتا و انقلاب در عربستان جدی است.

/"حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی" دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محمد بن سلمان ولیعهد جدید عربستان، اظهار داشت: ولیعهد جدید عربستان فردی تندرو و نادان با حرکت‌هایی بچگانه است.

وی با اشاره به اینکه احتمال کودتا و انقلاب در عربستان جدی است، ادامه داد: تفکرات محمد بن سلمان نشأت گرفته از رژیم غاصب اسراییل است. وی با تروریست‌های دنیا ارتباطات حسنه‌ای دارد.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات تصریح کرد: آوردن این ولیعهد جدید تبعات زیادی در عربستان و منطقه دارد با رویکرد افراطی وی، حکومت عربستان سقوط می‌کند.

حجت‌الاسلام فومنی با اشاره به شکل‌گیری اعتراضات گسترده‌ در عربستان، اضافه کرد: حکومت عربستان دائما علیه ایران توطئه‌چینی می‌کند آنان وارد بازی جدیدی در منطقه شده‌اند که بسیار خطرناک است و به نابودی آل سعود می‌انجامد.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات خاطر نشان کرد: عربستان ثروت جهان اسلام را به حراج گذاشته است افراد زیادی از جمله رییس جمهور آمریکا را خریده‌اند و حق و حقوق مردم عربستان را نادیده می‌گیرند.

انتهای پیام/

عربستان وارد بازی جدیدی در منطقه شده‌ که به نابودی‌اش می‌انجامد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۱۸:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۹۶
ان شا الله سقوط عربستان حتمی است اما مثل عراق و لیبی مرکز تروریست نشود
آخرین اخبار