سیدی:نفت بلاتکلیف ترین تیم ایران است/با این بدهکاری ها باید فاتحه فوتبال را خواند

مربی سابق تیم نفت تهران گفت: نفت بلاتکلیف ترین تیم ایران است و یک سال بدون پرداخت بدهی هایش در لیگ برتر شرکت کرد.

محسن سیدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه نفت تهران اظهار داشت: درحالیکه تمام تیم های لیگ برتر در صدد انتخاب بازیکن و برگزاری تمرینات اماده سازی هستند اما متاسفانه تاکنون تکلیف تیم نفت تهران که سابقه 50 ساله دارد، مشخص نشده است. تنها 28 روز به زمان برگزاری دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و نفت  باقی مانده اما هنوز تکلیف این تیم پرسابقه تهرانی روشن نیست.

وی افزود: تعجب می کنم در فوتبال حرفه ای ایران که تیم ملی آن به راحتی به جام جهانی صعود می کند، چگونه تیمی یک سال بدون مدیر عامل و تسویه حساب با طلب کاران در مسابقات شرکت داشته و حال تعداد افرادی که از این تیم طلب دارند، 2 برابر شده است. هیچکس پاسخگوی انتقال پرحاشیه مالکیت باشگاه نفت نیست و متاسفانه شرکت بهنام پیشرو کیش هم وارد آشفته بازار بدهکاری فوتبال ایران شده است.

سیدی در ادامه خاطرنشان کرد: البته من فدراسیون فوتبال را در این نا به سامانی مقصر می دانم چراکه به عنوان مرجع اصلی فوتبال کشور، هیچ تضمینی برای پرداختی های باشگاه ها در نظر نمی گیرد و همه چیز به ضرر مربی و بازیکن است. به دلیل مشکلات مالی باشگاه ها و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و مربیان، پرونده های زیادی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وجود دارد. جالب اینجاست با وجودی که برای برخی از این پرونده ها حکم صادر شده اما به دلیل نبود ضمانت اجرا، طلبکاران از دریافت حق و حقوق خود محروم می شوند.

 

مربی اسبق تیم نفت تهران درمورد اینکه آیا مالک باشگاه نفت برای پرداخت طلب وی قولی داده یا خیر، گفت: قول دادن فایده ای ندارد و مالک این باشگاه باید به تعهداتش عمل کند. از مهدی تاج درخواست می کنم پیش از صدور مجوز حضور تیم ها در لیگ برتر، سند معتبری از آن ها بگیرد. چگونه تیم های بدهکار می توانند در بالاترین سطح فوتبال کشور شرکت کنند و این همه طلب کار ایرانی و خارجی وجود داشته باشد؟ آیا جایی برای تحقیق و تفحص نسبت به دیون باشگاه ها وجود ندارد؟ پرونده های بدهی باشگاه های ما روز به روز در حال افزایش است  و  با این شرایط اعتماد مربیان و بازیکنان از بین می رود. رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان فردی با تجربه باید راه حلی اساسی برای رفع این مشکلات بیندیشد در غیر این صورت باید فاتحه فوتبالمان را بخوانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار