فخرالدینی: تنها در صورت دریافت مطالباتم قراردادم را تمدید می‌کنم/ ۷۰۰ میلیون از استقلال طلب دارم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر مسئولان باشگاه قصد تمدید قرارداد من را دارند باید ابتدا بخشی از مطالباتم را پرداخت کنند.

میلاد فخرالدینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد آخرین وضعیت خود در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: با مسئولان ۲ تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز مذاکراتی انجام داده ام. از طرفی نمایندگان باشگاه نفت برای تمدید قراردادم پیام فرستاده اند. در نهایت تکلیف تیم فصل آتی ام تا پایان هفته آینده مشخص می‌شود.

وی درباره احتمال تمدید قراردادش با نفت تهران گفت: نخستین شرط من برای تمدید قرارداد این است که مسئولان باشگاه نفت بخشی از مطالبات فصل گذشته ام را پرداخت کنند. تاکنون این باشگاه برای تسویه حساب با من تماس نگرفته است، اما اگر شرایط فراهم شود، تمایل دارم در لیگ هفدهم هم برای این تیم که سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرده، به میدان بروم.

فخرالدینی ادامه داد: حدود ۳۵۰ میلیون از نفت تهران طلب دارم. ضمن اینکه ۷۰۰ میلیون از مبلغ قراردادم با استقلال را دریافت نکرده ام و جالب اینجاست برای همین پول، مالیات زیادی دادم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون برای انتخاب تیم فصل آینده ام به جمع بندی نرسیده ام، اما به زودی این تیم را مشخص می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار