دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب درمراسم راهپیمایی اراک:

ما امروز حاکمیت خدا را فریاد می زنیم و زیر بار حاکمیت استکبار نمی رویم

آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب درمراسم راهپیمایی اراک گفت: ما امروز حاکمیت خدا را فریاد میزنیم وو زیر بار حاکمیت استکبارنمی رویم .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب سخنران مراسم راهپیمایی اراک بود وگفت:جنگ بشر از اول بین استکبار و حاکمیت خدا بوده و ما امروز حاکمیت خدا وپیروی از فرمان خدا را فریاد میزنیم و زیر بار حاکمیت استکبار که این حاکمیت خدا را قبول ندارد نمی رویم.

آیت الله اراکی افزود : امروز ما در روز قدس یک صدا فرمان و دستور خداوند را اطاعت کردیم و اعلام کردیم که ما تابع فرمان خداوندیم و فرمانروایی استکبار را نمی پذیریم ؛ آنچه در قدس و فلسطین و یمن و سوریه و جنایات و ترور در منطقه می گذرد نتیجه حکومت استکبار است .

وی مشروعیت را ازآن خدا دانست و اضافه کرد : مردم هم نقش موثر در جامعه دارند و مردم باید فرمانروایی خداوند را بپذیرند و یاری کننده خداوند باشند که اگر پذیرفتند حکومت الهی است و اگر نپذیرفتند حاکمیت طاغوت است .

نماینده مردم استان مرکزی درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حکم و فرمان مخصوص خداوند یک اصل بدیهی در اسلام است ادامه داد : ولایت و حاکمیت از طرف خداست و اسلام یعنی پذیرش حاکمیت خدا و امر خداوند است و هر فرمانروایی از سوی خداوند انتخاب نشده باشد آن فرمانروا طاغوت است .

وی با بیان اینکه قران کریم می فرماید دو جریان در دنیا وجود دارد یا فرمان فرمان خداست و یا فرمان فرمان هوای نفس است تصریح کرد : امروز فرمانروای ما ولی عصر (عج) است و ولایت فقیه هم مشروعیتش را از آن حضرت می گیرید مشروعیت ولایت امام زمان (عج) در فرمان الهی ریشه دارد و آن حضرت با انتخابات به عنوان ولی مسلمانان انتخاب نشده است .

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب بیان کرد: امروز انتظار امام زمان را کشیدن یعنی آماده شدن برای اجرای حاکمیت الهی و راهپیمایی روز قدس نوعی از این آماده سازی است.

وی نیروهای مسلح ، ارتش ، سپاه و بسیج را لشکر مخلص خداوند دانست و گفت: فرق کشور ما باسایر کشورها وجود گوهر فرمانبری از خداست و تمام عبادات هم به واسطه امر خداوند است و غیر خدا را عبادت کردن شرک است .

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.