اراک؛

راه اندازی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس اراک

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان مرکزی ازراه اندازی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس اراک خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جهانبخش قنبری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان مرکزی با اشاره به فعالیت های فرهنگی این کانون با موضوع قدس گفت: با هماهنگی های صورت گرفته به همت فعالان این کانون ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس برپا می شود .

قنبری شناساندن و توجه کودکان و نوجوانان به رخدادهای تاریخی و مناسبت ها از جمله روز جهانی قدس را از رسالت‌های این کانون عنوان کرد.

وی همچنین از اجرای فعالیت‌های ویژه به مناسبت روز قدس در مراکز کانون استان مرکزی خبر داد و افزود : در مراکز فرهنگی هنری هم در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی به این روز پرداخته شده است و اعضا با فعالیت‌هایی از قبیل معرفی کتاب، معرفی وقایع، معرفی سرزمین، کاردستی و نقاشی به استقبال این روز رفته‌اند.

قنبری افزود: کارگاه ساخت ماکت بیت‌المقدس با هدف آشنایی اعضا با این سرزمین، کارگاه سفال، نمایشگاه عکس و ساخت طرح‌های دیواری با موضوع قدس از دیگر فعالیت‌هایی است که به مناسبت این روز در مراکز کانون پرورش فکری استان مرکزی اجرا شده است.

ویژه‌برنامه‌ها و فعالیت‌های روز جهانی قدس همه‌ساله همزمان با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در کانون‌های استان مرکزی هم اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۳۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
خوب..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالی