سنندج؛

شلیک موشک به مواضع داعش حامل پیام به تروریست ها بود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شلیک موشک‌های هفته اخیر به مواضع داعش بیانگر این بود که هیچ کشوری نمی‌تواند کوچکترین تجاوزی به ایران بکند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروزدر دیدار با جمعی از نخبگان فرزند شهید و ایثارگران گفت: جاهلان در هر برهه زمانی وجود دارند و نباید از آنها خیلی انتظار داشت.

 به گفته وی خداوند نظر خاصی به صالحین، صدیقین، شهدا و ایثارگران دارد زیرا این گروه مورد علاقه خداوند هستند و کسانی که در راه خدا هستند و از آن دفاع می‌کنند اجر عظیمی برای آنها در نظر گرفته شده است.

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به راهپیمایی روز قدس، افزود: به فرموده امام خمینی(ره) روز قدس برای ما و مسلمانان جهان روز اسلام است و آرمان مسلمانان از دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر کفر است.

وی بیان کرد: موشک‌هایی که هفته اخیر به مواضع داعش شلیک شد تنها برای داعش نبود بلکه پیام‌هایی را با خود به همراه داشت که هیچ کشوری نمی‌تواند کوچکترین تجاوزی به ایران بکند و هیچ غلطی را مرتکب شود.

 انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.