بجنورد؛

حمایت ۸ هزار نفر از کارمندان دولت از ایتام

۸ هزار نفر از کارمندان دولت از ایتام خراسان شمالی حمایت می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد، برات سلیمی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت : هم اکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ زن خانه‌دار ، حدود هشت هزار کارمند دولت، دو هزار کارمند غیردولتی، ۶۱۷ نفر پزشک، ۴۷۵ نفر استاد دانشگاه، یک هزار نفر اصناف و بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر هم در سایر مشاغل در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد خراسان شمالی همکاری دارند.

وی افزود : بیش از  ۴۸ درصد حامیان طرح اکرام استان شامل نظامیان ، کارمندان دولت ، فرهنگیان و سایر کارمندان دستگاه های غیر دولتی هستند.

سلیمی با بیان اینکه بیش از۱۵  هزار  حامی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد همکاری دارند ،افزود: بیش از ۶۶ درصد حامیان ایتام در  خراسان شمالی غیربومی و باقی مانده بومی استان هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه حامیان ایتام استان در رده‌های شغلی متفاوتی با این نهاد همکاری دارند که کارمندان دولت و فرهنگیان بیشترین سهم این همکاری را به خود اختصاص داده اند، گفت: طبق ارزیابی انجام‌ گرفته بر روی مشاغل حامیان، بیشترین افرادی که با این نهاد همکاری دارند شامل فرهنگیان و معلمان هستند.

وی با اشاره به فعالیت های جدید کمیته امداد در راستای جذب حامی ،خاطر نشان کرد: هم اکنون پایگاه های حامی یابی این نهاد در مبارک رمضان  در حال فعالیت هستند که توفیقات خوبی در این زمینه قسمت ایتام محروم استان شده است و به زودی خروجی مثبت  این دستاورد ها اعلام می شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.