زلاتان راهی لس آنجلس می شود

بازیکن سوئدی فصل گذشته منچستریونایتد فوتبال خود را در لس آنجلس ایالات متحده ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی فصل گذشته منچستریونایتد پس از جدایی از این تیم پیشنهادهایی داشته است و در این بین کمپانی پوشاک متعلق به این بازیکن تایید کرده است که او فوتبال خود را در لیگ آمریکا ادامه خواهد داد.


اگرچه این بازیکن 35 ساله بازیکن آزاد محسوب می شود اما به دلیل مصدومیت، چندین ماه قادر به بازی کردن نیست.
مینو رایولا مدیر برنامه های زلاتان عنوان کرده او از آمریکا هم پیشنهادهایی از جمله از MLS دارد و در این بین انتشار یک عکس در توئیتر، شایعات حضور زلاتان در تیم« لس آنجلس اف سی» را قوت بخشیده است.لس آنجلس اف سی تیمی است که از سال 2018 وارد MLS خواهد شد.

شرکت تولید کننده لباس A-Zکه متعلق به زلاتان ابراهیموویچ است با انتشار عکسی از این بازیکن نوشته است" به لس آنجلس خوش امدی .سفر ادامه دارد."

 زلاتان راهی لس آنجلس می شود

شرکت A-Z در وبسایت خود تصریح کرده که فروشگاهی در فضای واقعی ندارد و عنوان کرده این مهاجم قصد دارد سفر خود را در کالیفرنیا ادامه دهد.


مهاجم سابق بارسلونا ، یوونتوس و پاری سن ژرمن، در دیدار یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین منچستر یونایتد و اندرلخت در ماه آوریل دچار پارگی رباط صلیبی شد و این مصدومیت باعث شد یونایتد قرارداد او را تمدید نکند.زلاتان ابراهیموویچ در ۴۶ بازی برای منچستریونایتد ۲۸ گل زد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار