تظاهرات روز خشم علیه دولت انگلیس در لندن

تظاهرات روز خشم علیه دولت انگلیس امروز با شرکت هزاران نفر در خیابانهای لندن آغاز شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  ، تظاهرات روز خشم علیه دولت انگلیس، همزمان با سخنرانی ملکه این کشور در روز گشایش مجلس عوام، امروز با شرکت هزاران نفر از ساعاتی پیش در خیابانهای  لندن آغاز شده است. 
 
گروه ها و سازمان های متعددی، اعلام کرده بودند در روز گشایش مجلس عوام انگلیس، که ملکه برنامه ها و سیاست های دولت این کشور را اعلام می کند، علیه دولت محافظه کار تظاهرات خواهند کرد. جان مک دانل، از اعضای ارشد حزب کارگر، حزب اصلی مخالف دولت نیز گفته بود یک میلیون نفر باید به خیابان ها بیایند تا این دولت را برکنار کنند. مک دانل امروز در توئیتر خواست تا تظاهرکنندگان آرامش خود را در تظاهرات امروز حفظ کنند. 
 
خانواده های قربانیان برج سوخته گرنفل با در دست داشتن تصاویر قربانیان و نیز  ساکنان بی خانمان این برج به همراه گروهی که به نفع ساکنان قبلی برج گرنفل لندن  تلاش می کنند به این تظاهرات پیوسته اند. 
 
حزب سوسیالیست کارگران انگلیس و مخالفان اتحاد احزاب محافظه کار و حزب دموکراتیک اتحادگرا نیز اعلام کردند در این تظاهرات حضور خواهند داشت. تظاهر کنندگان مخالف سیاست های دولت انگلیس، از جمله مخالفان سیاست های ریاضت اقتصادی، مخالفان نژادپرستی و مخالفان سیاست های ضد‌مهاجرتی، هشدار داده اند امروز لندن را به تعطیلی خواهند کشید. 
 
شماری از تظاهر کنندگان قرار است مسیر حدود 9  کیلومتری  میدان شپردزبوش (Shepherds Bush) در این شهر تا مقابل ساختمان مجلس و دفتر نخست وزیری انگلیس را بپیمایند. 
 
ناراضیان از چگونگی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و نیز مهاجران در اعتراض به ابهام در وضع خود پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هم جزو افرادی اند که اعلام کردند در این راهپیمایی حضور دارند همچنین شماری از افراد در اعتراض به افزایش ناامنی ها و حملات تروریستی و برای اعتراض به آنچه که نگرانی از تامین امنیت خود دانستند در این تظاهرات حضور یافته اند . 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار