شیراز؛

اجرای طرح مشت و موشک در روز قدس

معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس از اجرای طرح «مشت و موشک» در راهپیمایی روز قدس شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  مهدی پارسایی معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نماد اتحاد و وحدت مسلمانان و تقویت روحیه جبهه مقاومت است، حوزه هنری استان فارس در این روز با الهام از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه، طرح مشت و موشک را اجرا می کند.


وی با بیان اینکه سال گذشته نمایشگاه کاریکاتور مرتبط با هلوکاست و صهیونیست در مسیر راهپیمایی برگزار شد، گفت: طرحی که امسال با عنوان مشت و موشک اجرا می شود با شعار هر مشت علیه استکبار یک موشک است، اجرا می شود.


معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس افزود: موشک های مقوایی با تیراژ 2000 طراحی شده که تا روز قدس آماده سازی می شود و همزمان با آغاز راهپیمایی در اختیار افراد قرار می گیرد که روی دست وصل می شود و با هر شعار هر مشت یک موشک به حساب می آید.


پارسایی با بیان اینکه در طراحی این موشک ها از طرح موشک ذوالفقار استفاده شده است، بیان کرد: این موشک ها مقابل سینما شیراز یا چهارراه انقلاب (پارامونت) بین مردم توزیع می شود.


وی با اشاره به دیگر برنامه های حوزه هنری گفت: شعرخوانی شاعران حوزه هنری در ابتدای راهپیمایی با هدف آگاهی و ترغیب مردم از دیگر برنامه ها است علاوه بر آن اعضای خانه عکاسان حوزه هنری حضور پرشکوه مردم را ثبت و ضبط می کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار