یادداشت تهیه‌کننده «زیر پای مادر» در واکنش به حاشیه‌های نشست خبری سریال

تهیه‌کننده «زیر پای مادر» در واکنش به حاشیه‌های نشست خبری هفته گذشته سریال مذکور، یادداشت کوتاهی را منتشر کرد.

یادداشت تهیه‌کننده «زیر پای مادر» در واکنش به حاشیه‌های نشست خبری سریالبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یادداشت زینب تقوایی آمده است:فارغ از تمام صف‌بندی‌هايی كه بعد از نشست خبری «زير پای مادر» اتفاق افتاد و احترام فراوانی كه برای همه دوستان هنرمند و رسانه‌ای قائلم ، بر خود واجب ديدم كه به عنوان نماينده پروژه و تهيه‌کننده سريال از همه بزرگواران و اصحاب رسانه كه با علاقه و انرژی مثبت به اين ضيافت دوستانه تشريف آوردند تشكر كنم.


همچنین به خاطر حاشيه‌ايی كه در دقايق پايانی مراسم-كه علاقه‌ای به واكاوی آن در اينجا ندارم_ از برادر بزرگوارم جناب آقای محمد حجت‌الاسلامی كه در جریان این اتفاق، شخصيت وارسته ايشان برای بنده و همه اهالی رسانه اثبات شد، دلجويی می‌کنم.


در نهايت اميدوارم محیط مدارا، ادب و دوستی در همه مناسبات اجتماعی به خصوص عرصه فرهنگ و هنر گسترده‌تر شود و خبرنگاران دلگیر از ماجرای اخیر، با گذشت و سعه صدر دوباره، بر جایگاه رفیع خود صحه بگذارند. خبرنگاران و روزنامه نگارانی که همواره پرتلاش و صادقانه در تعاملی سازنده و مفید با اهالی هنر، به خدمت‌رسانی در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح فرهنگ و هنر جامعه می‌کوشند.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار