وضعیت کنونی محمد بن نایف پس از برکناری +عکس

در این گزارش کاریکاتوری را مشاهده می‌کنید که وضعیت فعلی محمدبن نایف را به تصویر کشیده است.

وضعیت کنونی محمد بن نایف پس از برکناریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدبن نایف ، ولیعهدی که بی صبرانه نفس ملک سلمان را می شمرد تا بر تاج و تخت بنشیند، هم اکنون با توجه به اینکه توسط شاه عربستان از قدرت برکنار شد، به طور قطع حال و روز خوشی ندارد؛ این حالات را کاملا از چهره سرد و بی روح او که لبخندی تصنعی در هنگام بیعت با محمدبن سلمان بر لب دارد می توان به راحتی فهمید.


اکنون همه رویای های وی نقش بر آب شده و خانه ای که سالها روی نسیم ساخته بود در هم فرو ریخته است. در حال حاضر وضعیتی که وی پس از این ناکامی بزرگ دارد دستمایه طنز کاریکاتورها شده است.

در همین راستا یک اکانت توئیتری فرصت را غنیمت شمرده و نان خود را بر تنور داغ فضای مجازی چسبانده است.


این حساب توئیتری با نام حمزه الشاخوری کاریکاتوری که مدتها قبل از اکانتی بحرینی منتشر شده بود را مجددا بازنشر کرده که با حال و هوای این روزهای محمدبن نایف بسیار سازگاری دارد.

وضعیت کنونی محمد بن نایف پس از برکناری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهبازپاداش
۰۱:۲۷ ۰۳ تير ۱۳۹۶
اولآخدا میداند که نه رهبر عزیزمان نه مردم ایران دوس ندارن که همسایهای ما چنین اشتباهی بشوند.چذا باید عذبستان اینهمه ثروت را باید دو دستی تقدیم امزیکا کند...که فقط امربکا مواظبش باشد اخه مگه ایران لولو ششده اخه ما به کدام کشور حمله کردیم ماکه هزاربار دست دوستی دراز کزدیم ماکه خواهش کریدیم..وقتی عربستان نمیفهمهذچه میشه کرد نمیفهمه واژهایی بجز نفهمیدن بذایشان نیست..اخه مردکه اگر بخای.فضولی کنی بخدا ایران چنان گوشتان را تاب میده وامریکاه هم هیچ غلطی نمیتونه لکنه اخه.لعداز 40سال هنوز متپجه غیرت وقدرت ایران نشدن..واقعآکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
ولیعهد جدید قاتل شماره یک جهانه
آخرین اخبار