تاکید معاون استاندار گلستان بر برنامه ریزی مسئولان برای اوقات فراغت

مسئولان برای اوقات فراغت تابستانی برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس کمیسیون دانشجویی استان ر دومین جلسه کمیسیون دانشجویی استان در سال 96 گفت: با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات پایان سال تحصیلی، مسئولین دانشگاهها برای اوقات فراغت دانشجویان برنامه ریزی کنند.

علی اصغر طهماسبی افزود: اعطای وام های دانشجویی بویژه به متأهلین، ساماندهی خوابگاهها و رسیدگی به وضعیت سلف سرویس های واحدهای دانشگاهی از دیگر مواردی است که باید مورد اهتمام مسئولین دانشگاه قرار بگیرد.

وی با تأکید بر استمرار کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها بیان کرد: کرسی های آزاد اندیشی نباید به ایام انتخابات خلاصه شود، مسئولین دانشگاهها می بایست اندیشه تحمل نظر مخالف را از طریق تریبون آزاد و برگزاری کرسی های ازاد اندیشی در دانشگاهها تقویت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر در کشورمان یادآور شد: بعد از عملیات کور تروریستی تهران که منجر به شهادت مظلومانه 18 تن از هموطنانمان شد، کشور شرایط جدیدی را تجربه کرد و یک وحدت و وفاق خوبی شکل گرفت و باعث تقویت عزم ملی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: دشمن هرگز بیکار ننشسته و با استفاده از دلارهای نفتی عربستان سعودی و لابی های رژیم صهیونیستی در مجامعه جهانی درصدد فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

طهماسبی در پایان تاکید کرد: در چنین شرایطی اگر وحدت و انسجام ملی و دینی خود را حفظ کنیم، دشمن نمی تواند کوچکترین گزندی به کشور ما وارد کند.

 

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.