رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

اجرایی شدن ۲۳۴ طرح در عرصه درمان و بهداشت

ساکی گفت: با اعتقاد به ورود مردم و خیرین به عرصه سلامت، روز به روز تواسته ایم افق‌های بهتری را در این عرصه رو بروی خود ترسیم کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جمع خیرین سلامت لرستان گفت:گام‌های بزرگ و بی نظیری در عرصه بهداشت ودرمان استان لرستان در چند سال اخیر برداشته شده است.


کورش ساکی افزود:امروز شاهد اجرایی شدن ۲۳۴ پروژه در عرصه درمان وبهداشت هستیم که ۱۰۴ هزار متر مربع احداث پروژه‌های درمانی بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان آرزویی محال بوده است که روز به روز در حال شکل گرفتن است که باعث خرسندی وتحسین مسئولین ارشد وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی شده است که خود گامی بزرگ در توسعه همه جانبه استان لرستان در به کار گیری تمام توانمندی‌ها علیرغم مشکلات بوده است.


وی افزود:ما همچنان بی وقفه در عرصه سلامت استان با اعتقاد به مدیریت جهادی واصل اقتصاد مقاومتی به احداث سازه‌های فیزیکی درمانی وبهداشتی و آموزشی وتجهیز آن‌ها برای خدمت هرچه بیشتر به مردم لرستان ادامه می‌دهیم که این امر مسبوق به سابقه نبوده است و در این دوران نقش خیرین سلامت در استان لرستان بی بدیل بوده وهست، چرا که ما با اعتقاد به ورود مردم و خیرین به عرصه سلامت، روز به روز تواسته ایم افق‌های بهتری را در این عرصه رو بروی خود ترسیم کنیم.


ساکی در ادامه گفت: در عرصه بهداشت و درمان ایجاد فضای فیزیکی اساس پیشرفت و توسعه است ودر این راستا میشود با تجهیز و به کار گیری نیرو‌های انسانی ارائه خدمات بهتر وبرتر نمود و امروز استان لرستان در عرصه سلامت در حال توسعه است.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.