سنندج؛

کسب رتبه چهارم کشوری توسط راه و شهرسازی کردستان

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان از کسب رتبه چهارم کشوری راه و شهرسازی استان در ارزیابی عملکرد توسط سازمان ملی زمین و مسکن در بین کل استان های کشورخبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرشاد سرحدی گفت: این رتبه براساس ارزیابی انجام شده برمبنای شاخص های تحصیل و نگهداشت اراضی، ساخت و فراوری اراضی، واگذاری به اشخاص حقیقی وحقوقی و تامین وتجهیزمنابع انجام شده است.
وی با بیان اینکه این موفقیت حاصل برنامه ریزی دقیق، تلاش بی وقفه و شناخت نقاط قوت وضعف سیستم بدست آمده است ادامه داد: پیش بینی می شود باتمهیدات اتخاذ شده و تلاش و پشتکار پرسنل شاهد ارتقا عملکرد و بهره وری بیشتر در اداره کل راه وشهرسازی کردستان باشیم.
وی گفت: مساحت زمین های ملی محدوده و حریم شهرهای کردستان که توسط راه و شهرسازی حفاظت می شود 40 هزار هکتار با ارزش تقریبی 100 هزار میلیارد ریال بوده و تا کنون برای بیش از 12 هزار آن سند ثبتی صادر شده است.
وی افزود: در راستای تحقق دستور العمل ها و ابلاغیه های سازمان ملی زمین و مسکن، اداره کل راه و شهرسازی کردستان اقدامات متنوعی را انجام داده و کارهای زیادی در دستور کار دارد و با تلاش های مضاعف حوزه املاک و حقوقی در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده است.
انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.