همدان؛

وجود ۲۹۷ زندانی جرائم غیر عمد در استان+فیلم

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از وجود ۲۹۷ زندانی جرائم غیر عمد در استان خبر داد.

وجود ۲۹۷ زندانی جرائم غیر عمد در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ روحانی منش در مراسم گلریزان ستاد دیه استان گفت: بیشترین مبلغ بدهی یک میلیارد تومان است که به یک تصادف که ۱۱ نفر فوتی داشته و به ۱۰ سال پیش بازمی‌گردد، مربوط می‌شود و کمترین آن نیز ۵ میلیون تومان است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: برای آزادسازی زندانیان آبرومند جرائم غیر عمد،اقدام خیرخواهانه هر کس در حد وسع میتواند کمکهای بزرگی را برای این زندانیان داشته باشد.

وی افزود: هیأت‌های حسینی نیز برای کمک به ستاد دیه ورود کردند و یک کانال تلگرامی نیز به کمک ما آمد.

مدیر عامل ستاد دیه در استان همدان با اشاره به آزادسازی ۲۶۸ نفر که ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند، تصریح کرد: این اقدام با ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق گذشت، ۳ میلیارد تومان از طریق اعتبارات صندوق ، ۲ میلیارد تومان از طریق بیمه‌ها، ۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۳ میلیارد تومان نیز وام‌های قرض‌الحسنه محقق شد.

وی با اشاره به آزادی ۵۴ نفر در سه ماه اول سال،بیان کرد: این افراد ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند که از این میزان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان شکات گذشت کردند و مابقی نیز از محل‌های دیگر تأمین شد.ه است

روحانی‌منش با اشاره به اینکه ۴۹۰ میلیون تومان نیز وام قرض‌الحسنه بوده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ میلیون تومان نیز توسط ستاد دیه استان و مرکز تأمین شد.

وی با اشاره به وجود ۲۹۷ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان، گفت: بیشترین مبلغ بدهی یک میلیارد تومان است که به یک تصادف که ۱۱ نفر فوتی داشته و به ۱۰ سال پیش بازمی‌گردد، مربوط می‌شود و کمترین آن نیز ۵ میلیون تومان است.

مدیر عامل ستاد دیه در استان همدان اظهار کرد: هر فردی به هر اندازه که می‌تواند در این راه گام بردارد، ارزشمند است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.