یزد؛

کسبه در جشن ها و سوگواری ها به مسائل مذهبی کمک کنند

امام جمعه مهریز گفت: چهره شهر توسط بازاریان می تواند عوض شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه شهرستان گفت : کسانی که کاسب کارند و به دنبال کسب روزی حلال هستند خداوند آنها را دوست دارد و مورد عنایت خود قرار می دهد.

محی الدینی افزود: پیامبر (ص) هم قبل از رسالتش تجارت می کرد و در تجارتش امانت دارد و بنابراین یک کسبه خوب باید امانت دار باشد.

وی گفت : اتحاد و همبستگی مخصوصاّ در قشر اصناف خیلی تأثير گذار است و می توانند از این راه به شهرستان خدمات ارزنده ای را ارائه دهند.

فرماندار مهریز گفت : اصناف قشر تأثير گذاری هستند در همه عرصه و زمینه های مختلف در سطح شهرستان هستند. و همه مسؤلين را همراهی کرده اند.

محمد رستگاری گفت : باید تعامل تعامل بین اتاق اصناف و دستگاهی دولی بیشتر و بیشتر شود تا بتوانید شهرستانی موفقتری داشته باشیم.

فرماندار از جامعه صنفی خواست تا در روز قدس هر چه با شکوه تر شرکت کنند و همچنین مردم را هم به شرکت در این روز بزرگ دعوت کنند.

رئيس اتاق اصناف گفت : هرماه اجلاس دوره در مورد مسائل و مشکلات و دستورالعمل های برگزار می شود.

محمد رضا زارع زاده افزود : امسال تفاهم نامه ای با موسسه کار آفرین امید جهت پرداخت وام وتهسیلات ویژه تا سقف 35 میلیون تومان جهت واحد تولیدی پرداخت می شد.

وی ادامه داد: همچنین وام کارکرد تا سقف 15 میلیون تومان وام خود اشتغالی پرداخت می شود.

این مسول گفت : جهت رفا حال شهروندان در هر مغازه بروشورهای توزیع شده است با عنوان هر شهروند یک بازرس هر

شهروندی که تخلفی را از هر بازاری یا کسبه مشاهده کرد می تواند با شماره 124 ستاد خبری اداره صنعت و معدن تعزیرات تماس بگیرد.

در اجلاس دوره اتاق اصناف که با حضور امام جمعه ، فرماندار، معاون فرماندار ، بخشدار و روسای اصناف با ضیافت افطاری برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار