اهواز؛

فعالیت شعب موسسه ثامن در دزفول

فرماندار دزفول از دایر بودن شعبه های موسسه ثامن و ارائه خدمات به سپرده گذاران و در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حبیب اله آصفی، فرماندار دزفول در این خصوص اظهار داشت: مشکلی در خصوص موسسه اعتباری ثامن وجود ندارد و مطالبات سپرده گذاران به مرور پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه 5 شعبه موسسه مالی و اعتباری ثامن در دزفول در حال حاضر فعال بوده و به سپرده گذاران خدمات ارائه می کنند بیان کرد: بانک مرکزی نیز جدیدا بیانیه ای در خصوص موسسه ثامن صادر کرده و هیچ گونه نگرانی برای سپرده گذاران این موسسه وجود ندارد.

فرشاد حیدری، معاون نظارتی بانک مرکزی نیز پیش از این گفته بود: موسسه ثامن در مسیر پیوستن به موسسه های مجاز است و سپرده گذاران نگران نباشند.

وی افزود: فرآیند قانونی و رسیدگی به تقاضای این موسسه در حال انجام بوده و ممکن است به صدور مجوز یا ادغام با یکی از بانک ها و موسسه های اعتباری منجر شود.

حیدری اذعان داشت: در هر صورت هیچ گونه مشکلی برای سپرده گذاران این موسسه به وجود نخواهد آمد.

مسدود شدن حساب سپرده گذاران از روز پنجشنبه هفته گذشته در این موسسه مالی موجب ازدحام مردم در شعب این موسسه در شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله دزفول شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی قلعه نوی
۱۶:۰۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
از زمانی که آقای فرماندار گفتن مشکلی وجود نداره چند ماه می گذره ولی همچنان ما درگیر این بحران مالی این موسسه هستیم
پولایی که سپرده ی سالانه هستند و در تاریخ سر رسید به صورت خودکار تمدید میشه که سرمایه از بانک خارج نشه و دسترسی صاحب حساب به مبلغ سپرده رو قطع میکنه آیا کلاهبرداری نیست؟
البته کلاه برداری هستش و فک کنم از نظر مسوولین مشکی نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۷:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
واقعا شرم آوره اعتماد رفت آبروی رفته دیگه برنمیگرده واین در حالیست که در تهران قم کرج اوضاع کاملا عادی است آخه مگه یه پیرزن مالباخته چه گناهی کرده؟ از کجا خرجی بیاره ؟ این چندرغاز سود هم قسمتی از تورم سالانه است که پیوسته ارزش سرمایه به صفر میل میکند. اگر اندکی هنوز وجدان دارید حیا کنید .بریم از عابربانک تهران پول دربیاریم؟ مسئولین خوزستان کجان؟