شجاعیان به یک میلیارد و هشتصد تومان پرسپولیس "نه" گفت

بازیکن جدید استقلال، پیشنهادی میلیاردی از پرسپولیس داشت، اما حضور در جمع آبی‌ها را ترجیح داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جذب داریوش شجاعیان برای استقلال و پرسپولیس به یک رقابت جدی شده بود اما در نهایت مسئولان گسترش فولاد با استقلالی ها به توافق رسیدند و این بازیکن آبی پوش شد.

طبق توافق مسئولان گسترش فولاد، مسئولان استقلال باید مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان را برای جذب شجاعیان پرداخت می کردند که با این رقم موافقت هم شد، قرار بر این بود استقلالی ها مبلغ قرارداد را به صورت  نقد و اقساط پرداخت کنند.

در این میان پرسپولیسی ها نیز قصد داشتند برای جذب شجاعیان رقم 300 تا 500میلیون را نقد پرداخت کنند و به ازای باقی این قرارداد کرملاچعب را با شجاعیان معاوضه کنند که این موضوع با واکنش مدیران آبی پوش تبریزی مواجه شد و آنها با این رقم  خرید آبنبات چوبی را به پرسپولسی ها نسبت دادند.

 با تمام این تفاسیر شب گذشته شجاعیان استقلالی شد و حالا یکی از مدیران پرسپولیس از رقم بالای یک میلیارد و 800 میلیون تومانی استقلالی ها سخن می گویند و اینکه پرسپولیس چنین پولی برای عقد قرارداد ندارد.

طبق گفته یک منبع آگاه مدیران پرسپولیس که در حال حاضر خرید استقلالی ها را گران می دانند شب گذشته پیش از عقد قرارداد با استقلال پیشنهاد نجومی یک میلیارد و 800 میلیون تومانی به همراه انتقال 2 بازیکن را به گسترشی ها ارائه داده اند اما این بار مسئولان گسترش فولاد هستند که این پیشنهاد را رد می کنند.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار