ترکاشوند:

سروش رفیعی در پرسپولیس می ماند/ نصیرزاده حق دارد، پیشنهادمان در مقایسه با رقم استقلال، آب نبات بود/ حضور دژاگه در پرسپولیس شایعه بود

معاون اقتصادی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از آخرین وضعیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات خبر داد.

سروش به احتمال زیاد در پرسپولیس می ماند/ منتظر پاسخ نهایی بازیکن عراقی هستیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رادیو تهران درباره آخرین نقل و انتقالات در این باشگاه اظهار داشت: نقل و انتقالات در رده سنی بزرگسالان به اتمام رسیده است و در حال تکمیل تیم های زیر 23 سال هستیم.

وی درباره حضور بازیکن عراقی در باشگاه پرسپولیس گفت: با این بازیکن صحبت های زیادی انجام شده و تنها منتظر پاسخ نهایی وی هستیم.

ترکاشوند درخصوص وضعیت داریوش شجاعیان تصریح کرد: ما از ابتدا به شجاعیان اعلام کردیم در مسئله رضایت نامه او ورود نمی کنیم. آن ها مبلغ 1 میلیارد و 850 تومان از پرسپولیس طلب کرده بودند که ما علام کردیم چنین پول هایی نداریم و به موضوع رضایت نامه شجاعیان نیز وارد نمی شویم. قرار بود با این بازیکن قرارداد 500 میلیونی ببندیم  و یک بازیکن جوان در ازای پیوستنش به تیم به صورت قرضی بدهیم که شرایط فراهم نشد و وی با مبلغ 1 میلیارد و 500 تومان به استقلال پیوست.

وی درباره وضعیت سروش رفیعی و شایان مصلح بیان داشت: امید هایی به ماندن رفیعی در پرسپولیس وجود دارد. مصلح از استقلال پیشنهاد 800 میلیونی داشت و پرسپولیس به وی پیشنهاد 400 میلیونی داده بود. اما او به دلیل علاقه اش ترجیح داد به پرسپولیس بیاید.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس درباره حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس خاطر نشان کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و من هم این خبر را از رسانه ها شنیدم.

ترکاشوند در واکنش به صحبت های نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد تبریز که قرارداد شجاعیان با پرسپولیس را مانند آب نبات چوبی توصیف کرده بود، گفت: بله نصیرزاده حق دارد. پیشنهاد 300 میلیونی پرسپولیس  در مقابل پیشنهاد 1میلیارد و 800 میلیونی تومانی  استقلال آب نبات چوبی است.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار