کرمانشاه؛

مرز خسروی آماده پذیرایی از زوار اربعین

فرماندار شهرستان قصرشیرین با اشاره به پیش‌بینی تردد 500 هزار رائر اربعین از مرز خسروی، گفت: تلاش می‌کنیم همه امکانات و زیرساخت‌های لازم را تا پایان شهریور فراهم کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرامرز اکبری فرماندار شهرستان قصرشیرین
گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته عبور زائرین اربعین از مرز خسروی برای امسال قطعی شده، مگر آنکه مشکل خاصی رخ دهد که آن هم بعید است.

به گفته این مسئول، نزدیکی مرز خسروی به عتبات عالیات یکی از مهمترین ویژگیهای این مرز است، به گونه‌ای که خسروی کمترین فاصله را با کاظمین و بغداد نسبت به سایر مرزهای کشور دارد و زائرین مسیر کوتاهتری را طی خواهند کرد.

اکبری یادآوری کرد: به علاوه ما در مسیرهای کوتاهی از کرمانشاه تا قصرشیرین و تقریبا به فاصله هر 20 یا 30 کیلومتر یک شهر با امکانات کافی داریم که زواری که از شهرهای شمالی، شمال غربی و مرکزی می‌آیند می‌توانند در مسیر راه خود از این امکانات استفاده کنند.

وی از وجود هتل‌ها و امکان اقامتی خوب شهرستان قصرشیرین هم یاد کرد که در سایر مرزهای کشور مشابه آن وجود ندارد و گفت: در قصرشیرین بیش از 20 هتل خوب داریم و حتی در نقطه صفر مرزی در خسروی هم هتل داریم.

فرماندار شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه خسروی بزرگترین پایانه خاورمیانه با بهترین امکانات و زیرساخت‌ها است، خاطرنشان کرد: در این بخش نیز همه شرایط برای عبور زوار فراهم است.

وی از احداث فضای پارکینگ با ظرفیت حدود 50 هزار دستگاه خودرو و به مساحت حدود 130 هکتار خبر داد که در دو یا سه نقطه احداث می‌شود ایجاد 100 گیت برای عبور زائرین در نظر گرفته شده که قرارداد خرید گیت‌ها و امکانات آن انجام شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار