اهواز؛

حمله موشکی سپاه اقدام شجاعانه و انقلابی

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: اقدام شجاعانه و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به ترقه‌بازی داعش در ایران، پیام روشنی برای دنیا دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت الاسلام سید محسن شفیعی ،رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با تاکید بر اینکه نباید هیچ کوتاهی و فروگذاری در تقویت و توسعه بنیه دفاعی و سیستم موشکی کشور انجام شود، بیان داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران درسی است برای کسانی که در مقابله با انقلاب اسلامی نگاه ناپاک و افکار ناشایست به کار می‌گیرند.

وی ادامه داد: پیام این اقدام به نظام سلطه این است که بدانند انقلاب اسلامی در دفاع از ملت بزرگ ایران و منافع کشور با هیچ‌کس و با هیچ گروه و مجموعه‌ای تعارف ندارد و از موضع قدرت برخورد خواهد کرد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: دوستان انقلاب اسلامی و دوستداران و هواداران با این اقدام انقلابی سپاه پاسداران متوجه خواهند شد که دژ مستحکم انقلاب اسلامی نه تنها برای ملت ایران، بلکه برای همه آزادگان عالم مامن و پناه مطمئنی است.

شفیعی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که حوادثی که در کشورهای منطقه و در سطح جهان پدید می‌آید، باید ما را به این مهم رهنمود سازد که در تقویت بنیه دفاعی کشور و توسعه سیستم موشکی کشور هیچ کوتاهی و فروگذاری نباید انجام شود.

وی اظهارداشت: اگر لحظه‌ای ما غفلت بکنیم، دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی از تعرض به مصالح و منافع ما دریغ نخواهند داشت، بارها و بارها آنها را امتحان کردیم، در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ارتش مزدور و وابسته به بعث با هدایت آمریکایی‌ها و شوروی‌های سابق به ملت ما و به انقلاب تازه پا به عرصه هستی گذاشته ما حمله سنگین نظامی کرد و هشت سال این جنگ تحمیلی ادامه داشت.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان افزود: بعد از آن هم حوادثی بوده است که آخرین حادثه‌ای که ما آن را دیدیم، کاری بود که وابستگان نظام سلطه و ایادی آمریکای جنایت‌کار در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام راحل انجام داد.

وی بیان کرد: از پاسداران سبزپوش انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنیم و خدای متعال را بر این بازوان پر توان ولایت شاکر و سپاسگذار هستیم و این اقدام درسی باشد برای هر کسی که نگاه نا‌پاک، افکار ناشایست و مقاصد پلید خودش را در مواجه و مقابله با انقلاب اسلامی به کار بگیرد.

شفیعی در پایان عنوان داشت: یاد شهدای مدافع حرم را گرامی می‌داریم و برای همه این عزیزان آرزوی علو درجات و تقاضای همجواری با شهیدان کربلا را داریم. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.