مسئول سازمان بسیج دانش آموزی لرستان؛

اجرای طرح هجرت ۳ با حضور ۳ هزار دانش آموز لرستانی

طرح هجرت ۳ با هدف غنی سازی اوقات فراغت با حضور ۳ هزار دانش آموز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: این طرح از دهم تیرماه با مشارکت آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی آغاز می‌شود.

به گفته آقای حسینی در این طرح دانش آموزان در ایام فصل تابستان در امر بهسازی، نقاشی، رنگ آمیزی و زیباسازی مدارس شرکت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان افزود: همچنین اردوی آموزشی، تفریحی و فرهنگیِ فرماندهان بسیج دانش آموزی با عنوان طرح ولایت با شرکت ۲۴۹ پسر و ۲۵۱ دختر در مرکز دهکده مقاومت حمزه سیدالشهداء برنامه‌های مهارتی، مدیریتی، ورزشی از جمله شنا، تیراندازی، فوتسال و فوتبال را یاد می‌گیرند ودر برنامه محفلی با شهدا و بازدید از قلعه فلک الافلاک و امامزاده زیدبن علی شرکت می‌کنند.

حسینی در ادامه گفت: مرور درس ریاضی، شیمی، فیزیک، علوم انسانی، علوم تجربی و پایه برای دانش آموزان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت:: مربیان و معاونان پرورشی آموزش و پرورش نیز امسال به اردوی راهیان نورمناطق غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی ایجاد پایگاه‌های میثاق با ولایت در ۱۰ شهرستان استان را از دیگر برنامه‌های بسیج دانش آموزی استان در تابستان امسال عنوان کرد.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.