مشهد؛

110برنامه حمایتی دولت از شرکت های دانش بنیان

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی از اعلام 110 برنامه حمایتی از شرکت های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، شکوه میرشاهی گفت: در حال حاضر کشورهای پیشرفته با حرکت به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و هایتک در جهت ارتقای بهره‌وری در زمینه تخصیص منابع خود هستند.

وی افزود: شرکت های دانش‌بنیان به عنوان پیشانی اقتصاد کشور در تولید مبتنی بر دانش نقش بی‌‎بدیلی در تحقق این هدف دارند و از سوی دیگر با توجه به نقش آن ها در اقتصاد کشور به خصوص در زمینه اشتغال دانش آموختگان، ارتقای تکنولوژی و رونق صادرات، نیازمند توجه جدی از سوی دستگاه های متولی هستند.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به نقش پررنگی که شرکت های دانش بنیان در اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند؛ دولت 110 برنامه حمایتی برای ارتقا و توسعه این بخش در نظر گرفته است.

میرشاهی افزود: برای اطلاع از جزئیات این برنامه‌ها متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه WWW.Daneshbonyan.ir جزوه کامل این برنامه‌ها را دانلود کنند.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات پیش روی شرکت‌های دانش بنیان تأمین سرمایه است، با توجه به محدودیت منابع بانکی و تسهیلات دولتی یکی از راهکارهای موجود ایجاد اتصال بین سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان است و دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی علاوه بر این حمایت‌ها این آمادگی را دارد که زمینه ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان ، نخبگان و ایده پردازان را با سرمایه‌گذاران فراهم آورد.

میرشاهی افزود: متقاضیان می‌توانند با ارائه طرح‌های تجاری خود به این دفتر نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام کنند.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.