مشهد؛

طراحی سیستم کنترل کمپرسور واحد دانه بندی گوگرد پالایشگاه خانگیران

کارشناس ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از طراحی سیستم کنترل کمپرسور هوای ابزار دقیق واحد دانه بندی گوگرد این مجتمع گازی خبرداد.

ابراهیم گمنام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، گفت: کمپرسورهای هوای ابزار دقیق واحد دانه بندی ساخت یکی از شرکت‌های اروپایی بوده است که به دلیل معیوب شدن کارتهای کنترل الکترونیکی آن، کمپرسور‌ها از مدار تولید خارج شده بودند.

وی افزود: پس از بررسی، رفع مشکل این سیستم به یکی از شرکتهای دانش بنیان داخلی سپرده شد و به موازات آن واحد ابزاردقیق نیز، تصمیم به طراحی سیستم کنترل جدید برای یکی از کمپرسور‌ها توسط کارشناسان ابزاردقیق گرفت.

کارشناس ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه طراحی این سیستم در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با پشتکار و ابتکار کارشناسان واحد ابزاردقیق پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد صورت گرفته است گفت: با توجه به دانش و تجربیات فنی مهندسین ابزار دقیق و کسب دانش فنی کنترل کمپرسور، سیستم کنترل جدید کمپرسور طراحی و نصب و پس از انجام تست‌های کارگاهی و عملیاتی آماده بهره برداری شد.

گمنام افزود: در حال حاضر با استناد به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بومی سازی کارت کنترل الکترونیکی کمپرسور هوای ابزار دقیق واحد دانه بندی با هدف توانمند سازی شرکت‌های داخلی از طریق شرکت‌های دانش بنیان در حال پیگیری می‌باشد.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.