ساری،

افزایش پروازهای فرودگاه های مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش پروازهای فرودگاه های استان با هواپیماهای تازه‌ خریداری شده ATR شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سعداله وطن خواه افزود: از فرودگاه رامسر روزانه 2 پرواز رامسر - تهران به جز روزهای یکشنبه و شنبه برقرار است و در روزهای دوشنبه و جمعه هم پروازهایی به مبدا و مقصد مشهد انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به پتانسیل موجود در فرودگاه رامسر شرکت هواپیمایی ایران‌ایر 4 پرواز هفتگی با هواپیماهای ATR تازه‌خریداری شده برای روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته در مسیر تهران - رامسر - تهران را برقرار کرد که به این ترتیب پروازهای هفتگی فرودگاه رامسر به 36 سورتی در هفته رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران درباره افزایش پروازهای فرودگاه نوشهر همچنین افزود: در فرودگاه نوشهر روزانه یک پرواز به مشهد مقدس برقرار بود اما شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ATR های تازه‌خریداری شده خود در روزهای یکشنبه و جمعه هر هفته پروازهای نوشهر - تهران را برقرار می‌کند، بنابراین، شمار پروازهای هفتگی فرودگاه نوشهر به 18 سورتی رسید.

مهندس وطن خواه گفت: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پروازهای آزمایشی تهران - ساری - تهران را با این ATRهای جدید در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته جاری برقرار می‌کند که البته احتمال تغییر ساعت یا روز این پروازهای فرودگاه ساری وجود دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.