سنندج؛

برگزاری مسابقه بزرگ استانی قرآن کریم در کردستان

به مناسبت نیمه دوم ماه مبارک رمضان مسابقه بزرگ استانی قرآن کریم در کردستان برگزارمی شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آرمان داودی کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به عنوان یکی از نهادهای اصلی ترویج معارف ناب اسلامی و فرهنگ پویای قرآنی در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ استانی قرآن کریم کرده است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از 15 رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه دارد، افزود: مسابقه یاد شده در سه محور پیامکی، مفاهیم و چند رسانه‌ای و به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش پیامکی این مسابقه در قالب سه سوال چهارجوابی و از طریق سامانه پیامکی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است و در این مرحله به 15 نفر از برگزیدگان مسابقه پیامکی به قید قرعه جوائزی اهدا می‌شود.

کارشناس رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین به روند اجرایی بخش مفاهیم این مسابقه قرآنی پرداخت و یادآور شد: مسابقه مفاهیم به صورت 20 سوال چهارجوابی بوده که از طریق سایت تبیان کردستان به نشانی www.tebyan-kd.ir در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در بخش مفاهیم مسابقه بزرگ قرآنی سوالات از 15 رمضان بر روی سایت یاد شده قرار می‌گیرد و به 10 نفر از برگزیدگان این بخش نیز جوایزی به قید قرعه اهدا می‌شود.

داودی اضافه کرد: مسابقه چند رسانه‌ای نیز در قالب تلاوت 120 ثانیه‌ای خواهد بود که در سه مقطع سنی 10 تا 15 سال، 15 الی 25 سال و 25 سال به بالا برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این بخش از مسابقه شرکت کننده به مدت 120 ثانیه آیات اول تا پنجم سوره مبارکه لقمان را تلاوت و به صورت فایل ویدئویی در قالب سی دی و یا به صورت الکترونیکی از طریق کانال تبیان به نشانی، Tebyan_kurdistan @ به اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ارسال خواهند کرد.

کارشناس رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان بیان کرد: در بخش چند رسانه‌ای این مسابقه نیز پس داوری آثار ارسالی به 9 نفر از برگزیدگان نیز جوایزی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.