سنندج؛

آموزش 1000 نفر کردستانی در قالب طرح 1451

کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان گفت: درراستای اجرای طرح 1451 ،بیش از یک هزار نفردر قالب 45 کلاس آموزش می بینند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مهدی ده ده جانی، در جلسه هماهنگی طرح ربیع القرآن و 1451 در سنندج گفت: امسال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان دو طرح قرآنی ربیع القرآن و 1451 در سطح کانون های مساجد استان اجرا می‌شود .

وی با بیان اینکه طرح 1451 در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد و خانه های نور اجرا می‌شود، ادامه داد: سهمیه استان کردستان در اجرای این طرح 45 کلاس است که بیش از یک هزار نفر در راستای اجرای آن آموزش می‌بینند .

کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان تشويق و ترغيب عموم علاقمندان جهت انس با آيات قرآن کریم، زمینه سازی جهت دست‌ یابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، گفتمان‌سازی و تدبر در قرآن کریم، مشارکت و هم افزایی در اجرای برنامه‌های قرآنی با سایر نهادها و دستگاه‌های قرآنی را از اهداف اجرای طرح قرآنی 1451 برشمرد .

وی همچنین گفت: این طرح بصورت حضوري از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت سه ماه آغاز می‌شود و محتوای آموزشی آن شامل روخوانی و روان خوانی، حفظ و مفاهیم دو سوره مبارکه «ملک و واقعه» است .

ده ده جانی با تاکید بر اجرای باشکوه طرح ربیع القرآن یادآوری کرد: جزء خوانی قرآن کریم، تواشیح، تکریم خادمین مساجد، جلسات آموزش قرآن، تشویق و معرفی روزه اولی‌ها، مسابقات قرآنی، سفره کریمانه از جمله برنامه‌های طرح ملی ربیع القران است .

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.