یاسوج؛

راه اندازی تشکل‌های صادراتی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکل‌های صادراتی در این استان در راستای افزایش میزان صادرات ایجاد و راه اندازی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مجید محنایی گفت: مشکل نبود تشکل‌های صادراتی در کهگیلویه و بویراحمد مشهود بوده و باید هر چه سریعتر برطرف شود. 

وی افزود که ایجاد و راه اندازی تشکل‌های صادراتی در کهگیلویه و بویراحمد سبب توسعه اقتصادی هر چه بیشتر استان و رونق صادرات غیرنفتی و تولید در آن می‌شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری نشست‌های مستمر برای بررسی وضعیت صادرات غیرنفتی این استان و تلاش در راستای افزایش آن ضروری به نظر می‌رسد. 

محنایی عنوان کرد که باید حلقه مفقوده صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و راهکارهای مؤثر برای رونق روز افزون آن نیز ارائه و اجرا شود. 

وی ابراز داشت: مسئولان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به ارائه برنامه‌های خود به صورت مدون برای توسعه صادرات غیرنفتی این استان کنند. 

میزان صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته حدود 9 میلیون دلار بوده است. 

بر اساس سند توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد باید این میزان تا سال 1399 به عنوان سال پایانی برنامه ششم توسعه به حدود 21 میلیون دلار برسد. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.