کرمانشاه؛

باید شاخص های استان را برای تاثیر گذار بودن در منطقه بالا ببریم

مدیر طرح مطالعات آمایش استان کرمانشاه گفت: از سال 1390 روند افولشاخص های استان آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد و اگر سیاست گذاری نکنیم، قطعا در سالهای آینده نقش اولی بودن در منطقه را از دست می‌دهیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جمال فتح اللهی گفت: طرح  آمایش در همان سال به دانشگاه تربیت مدرس سپرده شد و تا سال 1392 به طول انجامید که در نهایت از آن نتیجه‌ای حاصل نشد و قرارداد با این دانشگاه لغو شد.

وی افزود: از اوایل سال 1393، تدوین طرح آمایش استان به دانشگاه رازی سپرده شد و عملا شروع مطالعات از آذرماه همان سال کلید خورد و با گذشت بیش از 2.5 سال، مطالعات طرح به پایان رسید.

این استاد دانشگاه افزود: 9 کارگروه مطالعاتی در انجام مطالعات  این طرح فعال بودند و 45 نفر که عمده آنها عضو هیات علمی دانشگاه هستند در تهیه مطالعات و 53 نفر در جمع آوری مطالعات طرح مشارکت داشتند.

فتح اللهی تصریح کرد: نتیجه طرح در هفت هزار صفحه در قالب 32 جلد به سازمان برنامه و بودجه استان ارائه شده است اعتبار هزینه شده برای انجام مطالعات طرح آمایش استان  500 میلیون تومان و بازه زمانی مطالعاتی این طرح 10 ساله بوده است.
 
انتهای پیام/ز




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار