کرمانشاه؛

ثبت آنلاین اطلاعات نو‌آموزان کرمانشاهی در ۱۴ پایگاه سنجش

مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت کرمانشاه گفت: در ۱۴ پایگاه سنجش سلامت در استان کرمانشاه اطلاعات نوآموزان به‌صورت آنلاین ثبت خواهد شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛الهه صادقی مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت کرمانشاه گفت: در 14 پایگاه سنجش سلامت در استان کرمانشاه اطلاعات نوآموزان به‌صورت آنلاین ثبت خواهد شد.
 
وی از استقرار پزشک و کارشناس سلامت معاونت بهداشتی در پایگاههایی که امکان ثبت آنلاین وجود دارد خبر داد و گفت: از مجموع 32 پایگاه 14 پایگاه امکان ثبت اطلاعات به‌صورت آنلاین وجود دارد.
 
صادقی با اشاره به همکاری معاونت بهداشتی و آموزش‌وپرورش در زمینه‌های مختلف، بیان کرد: در پایگاههای سنجش سلامت اقداماتی مانند اندازه‌گیری قد، وزن و بهداشت دهان ودندان توسط کارشناسان بهداشت و امور تخصصی آموزشی توسط کارشناسان آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.
 
وی از آغاز طرح سنجش سلامت از 20 خرداد خبر داد و افزود: در برخی مراکز که امکان که امکان ثبت آنلاین وجود ندارد نوآموزان به مراکز جامع خدمات سلامت در محل خود ارجاع داده می‌شوند.
 
مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت کرمانشاه عنوان کرد: نوآموز با یک فرم مخصوص به این مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کرده، توسط مراقب و کارشناس تست سنجش را انجام داده و این اطلاعات توسط پزشک در سامنه ثبت و برگه سلامت به دانش‌آموز داده می‌شود.
 
صادقی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که 30 هزار نوآموز به 20 پایگاه ثابت و 12 پایگاه سیار برای سنجش سلامت مراجعه کنند.
 
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.