در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولین گام برای ادغام موسسات مالی برداشته شد/اطلاعیه رسمی بزودی منتشر می شود

یک منبع آگاه در بانک مرکزی گفت: گام نخست توافق برای ادغام موسسات برداشته شده و اطلاعیه رسمی در این خصوص بزودی توسط بانک مرکزی منتشر می شود.

یک منبع آگاه در بانک مرکزی در گفتگو با خبرنگار بورس بانک بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با بحث ادغام برخی موسسات بانکی نظیر دو موسسه مالی اعتباری کوثر و ثامن، اظهار داشت: برای رسیدن به توافق نهایی در این خصوص مذاکراتی میان مدیران این موسسات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تحقق این امر نیازمند بررسی های همه جانبه و کارشناسی است، گفت: تحقیقات کارشناسی بزودی به سرانجام خواهد رسید و نتیجه ادغام یا ادامه روند فعلی مشخص خواهد شد.

این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که نتیجه نهایی مذاکرات بین مدیران و تحقیقات کارشناسی چه زمانی منتشر خواهد شد، بیان کرد: مذاکرات اولیه گام نخست توافق برای ادغام است و اطلاعیه رسمی در این خصوص بزودی توسط بانک مرکزی منتشر خواهد شد.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
پس وضعیت سپرده های مردم چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
سلام
چرا این موضوع اطلاع رسانی نشده .تجمع مردم در موسسات باعث نگرانی شده.
Germany
سعیدی
۱۹:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
من ساکن کرج هستم،امروز مردم تو شعبه ثامن گوهردشت تجمع کردن تا سپرده هاشون رو پس بگیرن اما تا آخر وقت هیچ پولی بهشون پرداخت نشد و بهشون وعده روزهای دیگه رو دادن. چرا با بی فکری و عدم مدیریت با زندگی مردم باز میکنن
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۴:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
ای داد بیداد کاسپینی دیگر در راه است باید سریع مردم سپرده هاشون رو از ثامن و مهر اقتصاد بردارن بانک مرکزی باعث تمام این نابسامانی هاست
آخرین اخبار