بمب نقل و انتقالات لیگ برتر از بوندس لیگا می آید

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران مدنظر چند تیم متمول لیگ برتری قرار گرفته است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،
سرنوشت اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که پس از باقی ماندن وولفسبورگ در رقابت های بوندس لیگا با این تیم قطع همکاری کرد، همچنان نامشخص است.

با وجود تمایل دژاگه برای ادامه بازی در فوتبال اروپا تاکنون هیچ باشگاهی برای جذب این بازیکن پیشنهاد جدی ارائه نکرده و تنها هواداران تیم فوتبال فولام که در رقابت های فصل گذشته لیگ دسته اول انگلیس با قرار گرفتن در رتبه ششم فرصت بازگشت به  لیگ برتر جزیره را از دست داد، از مسئولان باشگاه فولام درخواست کرده اند زمینه بازگشت دژاگه به این تیم را فراهم کنند. 

در این میان شنیده می شود تیم های ایرانی هم برای جذب دژاگه چندان بی میل نیستند و اگر از لحاظ مالی برای انتقال وی به جمع بندی برسند، احتمال دارد پیشنهادات جدی خود را به این بازیکن ارائه کنند. تیم پرسپولیس که به تازگی سروش رفیعی را از دست داده به دنبال جایگزینی این بازیکن، شاید در روزهای آتی پیشنهاد رسمی خود را به کاپیتان تیم ملی ارائه کند. 

به هر حال احتمال دارد تیم های متمول فوتبال ایران با جذب دژاگه بزرگ ترین بمب نقل و انتقالاتی را به نام خود ثبت کنند. از آنجاییکه دژاگه به تازگی جایگاه ثابت خود در ترکیب تیم ملی را از دست داده است، پیشنهاد تیم های ایرانی می تواند برای وی جذاب باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
این خبر غییر ممکنه چون 7 میلیارد رقم قرار دادشه تقریبا و تو ایران با این رقم یه باشگاهو میبندن
آخرین اخبار