الهیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت با اجرا نکردن بازگشت یارانه به مردم جنبه تبلیغاتی بودن آن را نشان می‌دهد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: اجرا نکردن وعده پرداخت دوباره یارانه به مردم، از مسیر خدمت‌رسانی دور است و شایسته دولت نیست.

اجرا نکردن وعده پرداخت مجدد یارانه به مردم، دور از مسیر خدمت رسانی است"زهره الهیان" عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ضرورت تحقق وعده‌های انتخاباتی از سوی رییس جمهور، اظهار داشت: آنچه تحت عنوان وعده‌های انتخاباتی از سوی رییس‌جمهور و معاون وی در ایام تبلیغات مطرح شد، باید تحقق یابد.

وی ادامه داد: عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی، زمینه بی صداقتی دولت را در اذهان عمومی فراهم می‌کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شایسته دولت نیست که وعده‌هایش را بعد از پیروزی در انتخابات، نادیده بگیرد و بعضا آنها را انکار کند.

الهیان با اشاره به اینکه یکی از این وعده‌های انتخاباتی بازگرداندن یارانه‌ها به افرادی است که یارانه‌شان قطع شده، بیان کرد: این وعده در هفته قبل از انتخابات به مردم داده شد و عدم تحقق آن در شرایط فعلی، این شائبه را جدی‌تر می‌کند که وعده‌های حجت الاسلام روحانی صرفا جنبه تبلیغاتی داشته است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: انکار وعده و یا عدم اجرای آن از مسیر خدمت رسانی به مردم دور است، و منجر به بی اعتمادی مردم نسبت به دولت می‌شود.

الهیان خاطر نشان کرد: به نظرم باید دولت مروری بر وعده‌های انتخاباتی خود داشته باشد و برنامه‌ریزی برای آنها را سرلوحه خود قرار بدهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دروغ هایی توی این چهار سال ثابت شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
عملی کند یا نکنداو دیگه آمد تا 4سال دیگه مردم حقشون هستو
آخرین اخبار