قزوین؛

روز قدس، روز جهانی مقابله با مستکبران

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: راهپیمایی روز قدس، نماد اتحاد و انسجام مسلمانان علیه استکبار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از مردم خواست همچون سال های گذشته راهپیمایی روز جهانی قدس را باشکوه برگزار کنند.
 
 روز قدس، روز جهانی مقابله با مستکبران

خطیب جمعه قزوین در ادامه ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) گفت: باید همچون آن حضرت ، حق را شناخت و از آن حمایت کرد ، یاور مظلومان و دشمن ستمگران باشیم.

وی با اشاره به برکات شب قدر افزود: شناخت ولایت امیرالمومنین علی (ع) از جمله برکات این شب است که باید قدر و عظمت آن را بدانیم .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت : عاشقان حضرت امیر المومنین علی (ع) محدود به شیعیان نیست بلکه هر کسی مرید و پیرو واقعی این امام بزرگوار باشد عاشق اوست.

امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به سالروز عزل بنی صدر افزود : بی کفایتی و ریا کاری این فرد باعث شد تا مجلس رای عزل وی را صادر کند .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت، شهیدان بخارایی، امانی و نیک نژادبخشی خواستار توجه بیشتر به زندگی و فعالیتهای شهدای انقلاب شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.