تبریز؛

ساماندهی مشکلات ترافیکی جاده ای و بین شهری

فرماندار میانه گفت: ساماندهی مشکلات ترافیکی جاده ای و بین شهری، معضل مسافربری های شخصی و اتوبوس های داخل شهری از جمله خواسته های مردم بوده که رفع نشدن آن ها نشان از نبود خروجی مناسب جلسه شورای ترافیک است.

ساماندهی مشکلات ترافیکی جاده ای و بین شهریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حمید شکری در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با بیان اینکه حیطه اختیارات و توانمندی اعضا بالاست افزود: تمامی مشکلات ذکر شده قابل حل است اما در برخی موارد شورای ترافیک مشکل ساز شده و پیچیدگی بی مورد ایجاد می کند.
وی اظهار کرد: نباید بخشی از قانون را سفت و سخت گرفته و بخشی را گاهی ندیده بگیریم.
فرماندار میانه یادآوری کرد: اگر ما مقررات را به درستی اجرا نکنیم زمینه را برای بی قانونی فراهم می کنیم.
شکری ادامه داد: باید تمامی تصمیم های شورای ترافیک کارشناسی و درست اتخاذ شود و به صورت جدی در اجرای آن بکوشیم.
وی خدمت به مردم و جلب رضایت آن ها را مهم خواند و گفت: ممکن است اجرای قانون برای برخی نارضایتی ایجاد کند زیرا این افراد همان هرج و مرج طلب ها هستند که ایجاد نارضایتی برای آنان عیبی ندارد اما ما به فکر عموم هستیم و باید با این رویکرد به اجرای قانون بپردازیم.
فرماندار میانه بر ضرورت هوشمندسازی دوربین های مداربسته تاکید و اظهار کرد: سیستم هوشمند بسیاری از خطاهای کاربران را نداشته و باید به سامانه ناجا نصب شود.
شکری با اشاره به لزوم استفاده از خودروهای سیار دوربین دار کنترل ترافیک افزود: در راستای کنترل ترافیک و سد معبر، باید محلی برای دستفروشان تعیین شود.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.