تبریز؛

اجرای طرح پارک بان از ابتدای شهریور ماه در شهربستان آباد

طرح پارک بان از ابتدای شهریور ماه در شهربستان آباد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بدرشکوهی فرمانداربستان آباد در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به افزایش ترافیک ومشکلات تردد در داخل شهر گفت: ازابتدای شهریور طرح پارک بان در داخل شهر وباهدف کنترل ترافیک وبهبود عبور ومرور اجرا می شود.
 
شکوهی در ادامه بااشاره به وجود بیش از 50 معدن پوکه درشهرستان از تخریب گسترده ماشین آلات سنگین این معادن به جاده های اصلی و روستایی انتقاد کرد وگفت: در زمان اعطای مجوز به این معادن باید راههای دسترسی اختصاصی برای آنها درنظرگرفته شود تا از تخریب راههای روستایی وجاده های اصلی جلوگیری شود.
 
فرماندار بستان آباد در ادامه لزوم ساماندهی سرویس های مدارس رایادآورشد وگفت: علاوه براهلیت سرویسهای مدارس باید خودروهایی که در این امرحساس مورد استفاده قرارمی گیرند از نظر فنی و فیزیکی نیز در حد قابل قبول واستاندارد باشند.
 
وی درپایان از ایجاد برخی سرعت گیرها بدون رعایت مسائل ایمنی حتی در برخی جاده های اصلی شهرستان انتقاد کرد و ادامه داد : حتی ایجاد سرعت گیر وموانع برای کنترل سرعت وکاهش تصادفات نیز باید بارعایت مسائل ایمنی و کارشناسی باشد تا خود این سرعت گیرها عامل تصادف و بروز خسارت و یا نارضایتی مردم نشوند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار