تبریز؛

بازبینی نمایش جدا مانده از شهرستان مرند

سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: نمایش جدا مانده کاری از شهرستان مرند جهت حضور در بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره مورد بازبینی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  کریم نژاد سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: در این بازبینی‌ها که به همت دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان و با حضور وحید لک، محمدرضا آزاد و رضا صمدپور به عنوان داوران مرحله بازبینی، به مدت یک روز در شهرستان مرند برگزار شد، نمایش بازمانده کاری از فرناز منتظر ظهور و به نوشته مهدی صالحیار بازبینی شد.

وی افزود: نمایش « جدا مانده» با محتوای ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده آنها و نیز تداوم مسیر زندگی شهدا با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس تولید شده است.

کریم نژاد اضافه نمود: این جشنواره با هدف ارتقاء و اعتلاء سطح کیفی هنر اصیل نمایش و خلق آثار فاخر، ارزشمند و برجسته نمایشی و ترویج اجرای عمومی در سطح شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی و معرفی آثار برتر هنرمندان برای حضور در مجامع و رویدادهای معتبر تئاتری کشور، به ویژه جشنواره تئاتر سوره برگزار می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.