سنندج؛

جریمه 947 میلیون ریالی برای تخلفات صنفی در کردستان

مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی کردستان از برآورد ارزش 947 میلیون ریالی بارزسی های سطح شهر در کردستان خبر داد.

در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سید نجیم حسینی مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی کردستان با اشاره به وظایف اداره تعزیرات حکومتی دراستان گفت: اداره تعزیرات حکومتی در گشت های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت وبا همکای سایر ارگان ها در ارتباط با تخلفات صنفی از جمله کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور اقدام به تشکیل پرونده خواهد کرد.

وی با اشاره به دریافت 150 فقره پرونده در طول ماه رمضان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت ادامه داد،برای 140 فقره از این پرونده ها رسیدگی و صدوررای انجام شده و 947 میلیون ریال ارزش ریالی آن بوده است.

سردارزاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز دراین رابطه با بیان اینکه در ماه هایی چون ماه مبارک رمضان تقاضا برای کالاهای اساسی بالا می رود، گفت: در راستای رسالت کاری سازمان در طول سال به ویژه در ماه هایی چون رمضان هر روزگشت های مشترکی در قالب اکیپ های دو نفره برای نظارت بر تخلفات با سایر ارگان ها انجام می گیرد.

وی درپایان با اشاره به اینکه بیشتر این تخلفات مربوط به رستوران‌ها، شیرینی فروشی‌ها، نانوایی و سایر خدمات در سطح شهر بوده است گفت:مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با سامانه 124 به ما اطلاع دهند

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.