یزد؛

خروج اسکیت شهرستان بافق از تک محوری

با عقد قرار داد با مربیان بومی برای اولین بار در شهرستان بافق هیات اسکیت بافق از تک محوری خارج شد.

رضا امیدواررئیس هیات اسکیت شهرستان بافق درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از عقد قرارداد با مربیان بومی بانوان و آقایان در این شهرستان خبر دادوگفت:با عقد قرار داد با مربیان بومی برای اولین بار در شهرستان بافق هیات اسکیت بافق از تک محوری خارج شد.

امیدوار با بیان اینکه در گذشته اداره اسکیت شهرستان به صورت تک محوری بوده است افزود : در طول مدت مسئولیت در هیات اسکیت بافق ضمن برگزاری کلاسهای آموزشی در رده های سنی پایه شهرستان بافق اهمیت زیادی نیز  به برگزاری دوره های مربیگری و داوری داده شد و با دعوت از اساتید فدراسیون اسکیت کشور اقدام به برگزاري كلاسهای مربيگری و داوری  نموده است.

وی اظهار داشت: درحال حاضر تعداد١٣ نفر مربی و داور در شهرستان بافق مشغول به فعالیت هستند که نشان از رشد صددرصدي در تربیت و آموزش مربیان و داوران است .

امیدوار تصریح کرد: در گروه بانوان زهرا پورامينی و ريحانه رستگار و در گروه آقايان امير دهقان و پرويز برزگري با عقد قرارداد با هيات اسكيت شهرستان بافق در دوره جديد که در تابستان برگزار می شود كار خود را بعنوان مربی آغاز می کند.

رئیس هیات اسکیت شهرستان بافق ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های اشرفی نائب رئیس هیات اسکیت بافق در بحث بانوان ابراز امیدواری کرد با به وجود آمدن شرایط مناسب در اسکیت شهرستان شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی در آینده در کشور باشیم.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار