همدان؛

افتتاح حسینیه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه شهر همدان

بزرگ ترین حسینیه استان با رویکرد فرهنگی و مذهبی در مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع در محل آرامستان موقوفه شهر همدان احداث شد.

افتتاح حسینیه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه شهر همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مراسم افتتاح حسینیه باغ بهشت همدان گفت: هزینه های ساخت این مکان از محل نیات واقف خیر اندیش مرحوم قراگوزلوی و اعتبارات داخلی اوقاف استان صرف گردیده است .

آیت ا... غیاث الدین طه محمدی افزود: مسجد نهاد هویت ساز جامعه اسلامی که مظهر پیوند دنیا با دین و عبادت و سیاست و جلوگاه پیوند دنیا با دین و عبادت و سیاست و جلوگاه پیوند امام جامعه دینی و امت اسلامی است.

وی اظهار داشت: مسجد، خانه خدا و مردم ، خلوت انس با خدا و کانون ذکر و معراج معنوی و عرصه علم و جهاد و تدبیر دنیوی است.

آیت اله محمدی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تاکید بر افزایش برنامه های فرهنگی و مذهبی در مساجد و حسینیه ها افزود: امر ساخت این مکان کار ارزشمندی است که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان انجام پذیرفته است.

وی ادامه داد: جایگاه مساجد و اماکن مذهبی در دین مبین اسلام جایگاهی رفیع است که محل تجمع اصلی مسلمین در همه ادوار تاریخی بوده است و توجه به افزایش حضور در این امکان و بهره برداری مفید از این ابنیه به صورت جدی در تمامی برنامه ریزی ها دیده شود .

انتهای پیام/ ش

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار